Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Στην Γερμανία απέτυχε η κάρτα του Πολίτη εδώ γιατί να πετύχει;

Η Δυνατή και επίσης καταχρεωμένη Γερμανία (με μεγαλύτερο δημόσιο χρέος από ότι η Ελλάδα) πριν από κάποια χρόνια είχε βγάλει την κάρτα του πολίτη.
Αν πρέπει να παραδεχτούμε κάτι σε αυτή τη χώρα είναι η οργάνωση που αν μη τι άλλο δεν θέλει και πολλά εκτός από έλλειψη προσωπικότητας και παιδείας από το λαό.
Το θέμα όμως είναι ότι ακόμα και εκεί διάφοροι hackers κατάφεραν και έσπασαν τη βάση των δεδομένων.
Οι Άγγλοι, πού εδώ τους θεωρούμε 'ξενέρωτους', αρνήθηκαν εξ'αρχής να τη λάβουν, οπότε και ακυρώθηκε η λήψη του μέτρου. Εδώ όμως μας έγδυσαν από την αξιοπρέπεια μας, τα όνειρά μας, τις ελπίδες μας  μέσω μιας οικονομικής κατοχής προκειμένου να μας καταστήσουν πειθήνιους (δηλαδή πρόβατα) για να δεχτούμε το οτιδήποτε. 
 
Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει αν είναι για να πάρουν μίζες κάποιες τράπεζες που θα τις εκδίδουν καθώς και εταιρείες λογισμικού που θα κάνουν την υποστήριξη των συστημάτων (που ότι στοίχημα θέλετε χαλαρά δεν θα λειτουργήσουν). Αυτό που με ενδιαφέρει όμως και αυτό που ξέρω είναι ότι δεν θέλω άλλο φακέλωμα στη ζωή μου. Τα χρήματα που ξοδεύω τα βγάζω νόμιμα και μάλιστα με πολύ σκληρή δουλειά και ακόμα πιο σκληρά φοιτητικά χρόνια που αναγκαστικά συνεχίζουν (παράλληλα με τη δουλειά) προκειμένου να μην χάσω τη θέση μου. Θέλω να τα ξοδεύω όπως θέλω και λογαριασμό να μη δίνω. Διότι αν προτιμήσω να πάω ένα ταξίδι αλλά δεν βγαίνω 3 μήνες από το σπίτι (που εχουν το ίδιο κόστος ευκαιρείας) θα με κατηγορήσουν και θα με φορολογήσουν βάση τεκμηρίων για πολύτέλεια. Γιατί να με περιορίσουν ως προς τις επιλογές μου με το φόβο της τρομοφορολογίας; Αρνούμαι να τους κάνω τη χάρη...Ας με φορολογήσουν για τη διαφορά στον λογαριασμό μου. Ποσώς με ενδιαφέρει. Ούτως η άλλως έχω αρχίσει να φυτεύω στην ταράτσα μου και όλο το χρόνο τρέφομαι με δικά μου προϊόντα. Για ρούχα, ευτυχώς έχω φαντασία και ανανεώνω το ντύσιμό μου με τα ήδη υπάρχοντα. Κούραση πλέον. Περιόρισαν τόσα πολλά και τα δέχτηκα, αλλά δεν δέχομαι να μου περιορίσουν την επιλόγη. Και για αυτό θα πολεμάω. Αν είμαστε όλοι μαζί τότε θα κάνουμε κάτι, μην τη δεχτεί κανένας. Όσο για τις συζητήσεις περί φοροδιαφυγής, καλά να πάθουν που δεν έχουν έσοδα. Περισσότερα έσοδα εισρέουν με χαμηλότερους φόρους διότι ο άλλος δεν έχει κόστος να είναι νόμιμος. Οπότε αυτοί που συμφωνούν με την φοροκάρτα...απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Άμαν πια, κουράστηκα!