Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

«Είμαι στρέητ, είμαι Ελληνίδα και δεν γουστάρω την υποκρισία σας».

Η Ουρανία Μιχαλολιάκου απαντά στη Μαίρη Συνατσάκη: Είμαι στρέιτ και Ελληνίδα [βίντεο]

Τη δική της απάντηση στο βίντεο της Μαίρης Συνατσάκη με τίτλο «Είμαι Gay, είμαι Αλβανία, είμαι πρόσφυγας», έδωσε η Ουρανία Μιχαλολιάκου με ένα βίντεο που τιτλοφορείται
«Είμαι στρέητ, είμαι Ελληνίδα και δεν γουστάρω την υποκρισία σας».

Η κόρη του αρχηγού της Χρυσής Αυγής αναφέρει μεταξύ άλλων: Είναι πολλά τα ζητήματα που με έκαναν να αναρωτηθώ γιατί να κάνω αυτό το βίντεο...
Δείτε την απάντησή της:
 



Πηγή: Η Ουρανία Μιχαλολιάκου απαντά στη Μαίρη Συνατσάκη: Είμαι στρέιτ και Ελληνίδα [βίντεο] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/318444/i-oyrania-mihaloliakoy-apanta-sti-mairi-synatsaki-eimai-streit-kai-ellinida-vinteo#ixzz4YIWtaB2o