Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ξέσπασε Ολυμπιονίκης: “Ελληνας σημαίνει να είσαι μαχητής”

Οι περικοπές στις επιχορηγήσεις των ομοσπονδιών έχουν φέρει τον ελληνικό αθλητισμό στο χείλος του γκρεμού και ο πρωταθλητής της κωπηλασίας, Στέργιος Παπαχρήστος ανακοίνωσε την απόσυρση του, εξαπολύοντας βολές κατά της Πολιτείας.έγραψε στο facebook ο κάτοχος δύο αργυρών μεταλλίων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα:«Μετά από δώδεκα χρόνια πρωταθλητισμού με επαγγελματικό τρόπο αλλά με ερασιτεχνικές συνθήκες με όλη μου την ψυχή εγώ και άλλοι Έλληνες αθλητές αφήνω μετά τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου τον πρωταθλητισμό όχι γιατί τελείωσε η φλόγα αλλά γιατί από υποσχέσεις και από "γιουσουφάκια" σε τηλεόραση, αεροδρόμια και φωτογραφίες χορτάσαμε. Ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε να ενταχθούμε στην κοινωνία γιατί δεν παίρνει αναβολές.

Άνεργοι στα 28 στα 30 σηκώσαμε την σημαία σε όλο τον κόσμο. Παλεύαμε, στερηθήκαμε αλλά όπως είχε πει ένας ξένος δημοσιογράφος στην Ελλάδα οι ήρωες περισσεύουν. Μπράβο σε όλα τα παιδιά που καταφέρνουν τόσο μεγάλα πράγματα με άθλιες συνθήκες. Μπράβο στον Κώστα Φιλιππίδη για το παγκόσμιο μετάλλιο. Ντροπή σε όσους κυβερνάνε και πουλάνε αυτήν την χώρα αλλά να ξέρουν ότι το μικρόβιο του αθλητισμού και αυτή η χώρα η Ελλάδα όσες φορές και να πέσει θα σηκώνεται. Εμείς μάθαμε μέσα από τον αθλητισμό να αγωνιζόμαστε στην ζωή.

Χθες είδα να κλείνει η ποδηλασία. Έχω φίλους ποδηλάτες και πόνεσα γιατί έχω νιώσει τι σημαίνει αγωνίζομαι. Μας σκοτώνετε τα όνειρα. Αθλητισμό θα κάνουμε μέχρι να πεθάνουμε, όμως αλλά όχι πρωταθλητισμό. Να ματώνουμε για να δείχνουν άλλοι ψεύτικα πρόσωπα. Αθλητισμός, παιδεία, υγεία διαλυμένα. Ποια ανάπτυξη μιλάτε; Είμαστε περήφανοι Έλληνες και μας έχετε κάνει λαό της φάπας. Ντρέπομαι για όσους είναι εκεί ψηλά και μας βλέπουν. Θα αγωνίζομαι πάντα για τα πιστεύω μου γιατί Έλληνας σημαίνει μαχητής.

Πλέον θα κρίνω με έργα σε εμένα και όλα τα παιδιά και όχι με ψεύτικα λόγια και χαμόγελα. Θα παραμείνω αθλητής πάντα γιατί ξέρω και μου αρέσει να ματώνω και θα το κάνω και στην ζωή μου. Λένε μερικοί Ολυμπιονίκης δεν σε βόλεψαν το εργοστάσιο ή δεν ξέρω τι, ναι ότι χρειαστεί για να ζήσω αξιοπρεπώς. Δεν ζητήσαμε να μας λυπούνται αλλά ότι δικαιούμαστε. Ντροπή όχι άλλο άθλημα να ναυαγήσει. Γραφικός, αλλά η αλήθεια πονάει».
newsit