Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Κατάσκοπος του Ισραήλ ο παραγωγός του «Pretty Woman» και «Λος Αντζελες: Εμπιστευτικό»

Ο Αρνον Μίλχαν, παραγωγός ταινιών όπως το «Pretty Woman» και το «Fight Club» παραδέχθηκε ότι υπήρξε κατάσκοπος του Ισραήλ, για θέματα που αφορούσαν το πυρηνικό πρόγραμμα της χώρας.Ο Μίλχαν είπε ότι πραγματοποίησε δεκάδες μυστικές επιχειρήσεις για το Ισραήλ και ότι τον είχε στρατολογήσει ο Σιμόν Πέρες, νυν πρόεδρος της χώρας.
«Το έκανα για την πατρίδα μου και είμαι υπερήφανος γι' αυτό» είπε στη διάρκεια συνέντευξής του.
Ο 68χρονος Μίλχαν δήλωσε ότι είχε στρατολογηθεί τη δεκαετία του 1960 από το Γραφείο Επιστημονικών Υποθέσεων του Ισραήλ.

Τότε, ο Μίλχαν ήταν ιδιοκτήτης μιας εταιρείας λιπασμάτων και δηλώνει ότι βοήθησε το γραφείο να αποκτήσει επιστημονικές και τεχνικές πληροφορίες για απόρρητα προγράμματα άμυνας.

Το ερευνητικό πρόγραμμα του Ισραήλ, Uvda, αναφέρει ότι σε κάποια χρονική στιγμή, ο Άρνον Μίλχαν διοικούσε 30 εταιρείες σε 17 χώρες για λογαριασμό του Ισραήλ.

Οι δραστηριότητές του συνεχίστηκαν όταν άρχισε να εργάζεται ως παραγωγός και υπήρξε, μάλιστα, πρόεδρος της κινηματογραφικής εταιρείας New Regency.

Υπήρξε μεταξύ άλλων υπεύθυνος για επιτυχίες όπως τα «Mr and Mrs Smith», «Λος Αντζελες: Εμπιστευτικό», ενώ είχε συνεργαστεί με τον Μάρτιν Σκορσέζε, τον Ρομάν Πολάνσκι και τον Ολιβερ Στόουν.

Μάλιστα, δήλωσε ότι ο σκηνοθέτης Σίντνεϊ Πόλακ, ο οποίος απεβίωσε το 2008, τον είχε βοηθήσει να αποκτήσει μυστικά ευαίσθητο στρατιωτικό εξοπλισμό.
Ο Μίλχαν παραδέχθηκε ότι φήμες για τις σχέσεις του με το Ισραήλ κυκλοφορούσαν για χρόνια στο Χόλιγουντ και τόνισε ότι θα ευχόταν να τα είχε αντιμετωπίσει ευθέως.
«Ιδεολογικά στο Χόλιγουντ δεν τους αρέσει να δουλεύουν με έναν έμπορο όπλων. Με κάποιον που ζει από το να πουλά όπλα και να σκοτώνει. Αντί να έχω κάποιον να μου μιλά για ένα σενάριο, ξόδευα το μισό χρόνο εξηγώντας ότι δεν είμαι έμπορος όπλων» είπε.

«Δεν είμαι έμπορος όπλων, δεν πουλάω όπλα, δεν πουλάω ρουκέτες» πρόσθεσε. «Ο κόσμος δεν γνωρίζει πόσες πολλές φορές κινδύνευσε η ζωή μου, ξανά και ξανά, για τη χώρα μου» πρόσθεσε.