Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Χρυσούλα Γιαταγάνα: «Η Ρεπούση θα έπρεπε να είχε διωχθεί αυτεπάγγελτα για άρνηση γενοκτονιας και με την υφιστάμενη νομοθεσία!»

Εξαιρετική η παρέμβαση της Χ. Γιαταγάνα που είπε έξω από τα δόντια ότι η ετεροβαρής αντιμετώπιση των θυμάτων γενοκτονίας αποτελεί από μόνη της ρατσισμό! 
Δεν μπορεί να...
αναφέρεται ονομαστικά το ολοκαύτωμα και τα υπόλοιπα εγκλήματα να αποσιωπούνται!
Δεν είναι δυνατόν ένα νομοσχέδιο αντί να αποσκοπεί στην εξάλειψη του ρατσισμού να αφοσιώνεται στην εξαφάνιση ενός κόμματος (ΧΑ)!
Και η υπάρχουσα νομοθεσία είναι υπεραρκετή γι’ αυτό τον σκοπό. 
Φανταστείτε ότι η δικαιοσύνη θα έπρεπε να είχε κινηθεί αυτεπάγγελτα κατά της Ρεπούση!
Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία 
ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ: 
ΧΡΥΣΟΥΛΑ – ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ 
(Ειδική Αγορήτρια των Ανεξάρτητων Ελλήνων): 
Κύριε Υπουργέ, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, το υπό συζήτηση νομοσχέδιο για την καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας εκκρεμεί εδώ και τρία χρόνια. 
Το προσχέδιο νόμου αναρτήθηκε το Φεβρουάριο του 2011 στο διαδίκτυο και η δημόσια διαβούλευση έληξε στις 3 Μαρτίου του 2011, όπως προκύπτει και από τη σχετική έκθεση που προσαρτήθηκε στο παρόν νομοσχέδιο. 

Το Μάϊο του τρέχοντος έτους, δηλαδή πριν από 6 μήνες επιχειρήθηκε η κατάθεσή του στη Βουλή. 

Όλοι γνωρίζουμε τις αναταραχές και τις εσωτερικές συγκρούσεις που προκλήθηκαν στην τρικομματική τότε κυβέρνηση, αλλά και τις αντιδράσεις που προκάλεσε το περιεχόμενό τους στην Ελληνική κοινωνία από τις ταμπέλες του ρατσισμού και της ξενοφοβίας που κάποια συμφέροντα Ελληνικά και ξένα επιδιώκουν να κολλήσουν στον Ελληνικό λαό. 

Ένα λαό που εντελώς αιφνιδιαστικά από τη μια μέρα στην άλλη βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα και όχι μόνο καταβαραθρώθηκε για τις ευθύνες άλλων των κυβερνώντων δηλαδή, αλλά επί 4 συνεχόμενα χρόνια κατασυκοφαντείτε. 

Εν τέλει το εν λόγω νομοσχέδιο δεν κατατέθηκε στο Κοινοβούλιο και ξαφνικά τώρα, τώρα που συζητείτε ο κρατικός προϋπολογισμός ο οποίος θα εξαθλιώσει ακόμη περισσότερο την Ελληνική κοινωνία με τις προβλέψεις του, τώρα που κυριαρχεί το μείζον ζήτημα και διακυβεύεται η προστασία της πρώτης κατοικίας και κινδυνεύουν εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες να βρεθούν στα παγκάκια των πάρκων και σε άσυλα αστέγων, τώρα που αναμένεται η επιβολή του περιβόητο νέου φόρου ακίνητης περιουσίας που θα στραγγίξει και την τελευταία ρανίδα αίματος από κάθε νομοταγή Έλληνα πολίτη, τώρα λοιπόν εν τω μέσω όλων αυτών που έχουν σπείρει τον πανικό και ταυτόχρονα έχουν εξαγριώσει όλον τον πληθυσμό στην επικράτεια, επέλεξε ως κατάλληλο χρόνο η κυβέρνηση για να συζητήσει και την επέκταση της ποινικοποίησης εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας. 

Κύριε Υπουργέ ερωτώ γιατί περίμενε η κυβέρνηση και δεν κατέθεσε τόσο καιρό το παρόν νομοσχέδιο. 

Γιατί δεν το φέρατε στους προηγούμενους μήνες, ποιο είναι το επείγον για να συζητηθεί τώρα. 

Για εμάς τους Ανεξάρτητους Έλληνες είναι φανερό ότι αυτό το νομοσχέδιο χρησιμοποιείται ως αντιπερισπασμός, προκειμένου να αποπροσανατολίσει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης των πολιτών και όλων όσων κατοικούς ή διαμένουν στη χώρα. 

Αυτό το νομοσχέδιο στην παρούσα μάλιστα χρονική περίοδο δεν δίνει λύση σε ζητήματα, αλλά πυροδοτεί εντάσεις που έχουν άλλους γενεσιουργούς λόγους. 

Επί 4 συνεχή έτη Ελληνίδες και Έλληνες βιώνουν τις συνέπειες άθλιων και εξοντωτικών μέτρων και περικοπών. 

Το βιοτικό επίπεδο της συντριπτικής πλειοψηφίας του πληθυσμού έχει πέσει κάτω από το όριο της φτώχειας. 

Η ανεργία έχει εκτιναχθεί σε ασύλληπτα ύψη. 

Οι αυτοκτονίες υπερβαίνουν τις 6.000 και αυξάνονται δραματικά. 

Οι περικοπές στις κοινωνικές δαπάνες έχουν οδηγήσει την κοινωνική προστασία που οφείλει να εξασφαλίζει και να παρέχει το κράτος πρόνοιας στους διοικούμενους σε ευτελή επίπεδα. 

Κάθε μέρα που ξημερώνει αυξάνεται ανεξέλεγκτα ο αριθμός των ανθρώπων, όχι μόνο των Ελλήνων, αλλά και των αλλοδαπών που διαμένουν στην Ελλάδα οι οποίοι δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους γιατί αντιμετωπίζουν χωρίς δική τους ευθύνη, πρόβλημα επιβίωσης. 

Στις ανωτέρω συνθήκες εκδηλώνει αντίδραση ο Ελληνικός λαός και ο πληθυσμός της Ελλάδας γενικότερα και όχι σε συνανθρώπους μιας άλλης φυλής ή έθνους ούτε άλλης θρησκείας ούτε σε αναπήρους ούτε σε ανθρώπους που έχουν άλλη γενετήσια τοποθέτηση. 

Η άποψη των ΑΝΕΛ είναι ότι το ήδη υπάρχον νομικό πλαίσιο για την καταπολέμηση ρατσιστικών εκδηλώσεων δεν είναι καθόλου ανεπαρκές, αλλά τουναντίον είναι εντελώς άλλο ζήτημα το γεγονός ότι δεν έχει εφαρμοστεί καθόλου και μάλιστα αυτό σηματοδοτεί ότι η Ελλάδα δεν αποτελεί ξενοφοβικό και ρατσιστικό κράτος. 

Εξάλλου οι έννοιες αυτές αναπτύχθηκαν στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και είναι ξεκάθαρο ότι αναπτύχθηκαν εξαιτίας των προαναφερόμενων συνθηκών σε συνδυασμό με την αύξηση της εγκληματικότητας και κυρίως την αθρόα και ανέλεγκτη ζωή λαθρομεταναστών που έχουν αλλοιώσει τη φυσιογνωμία των συνοικιών, κυρίως των μεγάλων αστικών κέντρων και έχουν οξύνει τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών. 

Αυτό που είναι ελλιπέστατο είναι η προστασία της ασφάλειας της ζωής της τιμής και της περιουσίας των Ελλήνων και όλων όσων κατοικούν σε αυτήν εδώ τη χώρα. 

Οι πολίτες και οι διαμένοντες σε αυτό το κράτος χρειάζονται την προστασία της πολιτείας από την εγκληματικότητα, αλλά και από την εξαθλίωση, από τη φτώχια και από τον εξευτελισμό τους. 

Αυτό δεν υπάρχει στο παρόν νομοσχέδιο ούτε καν ως σκέψη, γιατί δεν υπάρχει καν ως επιδίωξη της παρούσας συγκυβέρνησης της οποίας μέριμνα ακριβώς είναι το αντίθετο αποτέλεσμα. 

Στην Ελληνική έννομη τάξη το γενικό πλαίσιο προστασίας της απαγόρευσης των διακρίσεων απορρέει από θεμελιώδεις συνταγματικές διατάξεις με όρους καθολικής απόλαυσης. 

Συγκεκριμένα στο ίδιο το σύνταγμα κατοχυρώνονται πρώτον στο άρθρο 2 παρ. 1 ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου. 

Στο άρθρο 5 παρ. 1 η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, η συμμετοχή της στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή της χώρας. 

Στο άρθρο 5 παρ. 2 η απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής, της ελευθερίας, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. 

Στο άρθρο 13 η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης. 

Το συνταγματικό πλαίσιο προστασίας των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων και επικουρικά, οι διεθνείς συνθήκες προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικότερα, των συμβάσεων που σχετίζονται με την απαγόρευση διακρίσεων, που έχουν κυρωθεί από την Ελλάδα, διαμορφώνουν ένα επαρκές νομοθετικό καθεστώς προστασίας. Ειδικότερα. 

Πρώτον, ο ν. 3304/2005 με τίτλο «Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξαρτήτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού». 

Η ενσωμάτωση δύο Οδηγιών της Ε.Ε. και συγκεκριμένα, της 2000/43/ΕΚ και της 2000/78/ΕΚ για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω θρησκείας, πεποιθήσεων, ειδικών αναγκών, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού. 

Δεύτερον, όσον αφορά την ποινική μεταχείριση πράξεων ρατσισμού και της ξενοφοβίας αναφέρουμε: Πρώτον, στον υπό τροποποίηση ν. 927/1979 περί κολασμού πράξεων ή ενεργειών αποσκοπουσών εις φυλετικάς διακρίσεις. Στο άρθρο 24 του ν. 1419/1984, με το οποίο είχε προστεθεί και η περίπτωση του θρησκεύματος ως λόγος προστασίας. Στην παρ. 4 του άρθρου 39 του ν. 2910/2001, με το οποίο έχει προστεθεί ότι οι πράξεις που προβλέπονται στο ν. 927/1979 διώκονται αυτεπαγγέλτως. 

Στο άρθρο 79 παρ. 3 του Ποινικού Κώδικα, που αφορά την επιμέτρηση της ποινής. 

Εκεί προβλέπεται η διεύρυνση των αξιοποίνων συμπεριφορών, αν οφείλονται σε ρατσιστική βία, σε μίσος, εθνικό, φυλετικό, θρησκευτικό ή λόγω διαφορετικού γενετήσιου προσανατολισμού. 

Επίσης, το δικαστήριο, συνεκτιμώντας όλες τις περιστάσεις, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, κ. Υπουργέ, σε κάθε περίπτωση που δικάζει έχει τη δυνατότητα να μην χορηγήσει αναστολή εκτέλεσης της ποινής στον κατηγορούμενο, πολλώ μάλλον όταν συντρέχουν επιβαρυντικές περιστάσεις. 

Υπάρχει, συνεπώς, ήδη το πλήρες νομοθετικό πλαίσιο, ολοκληρωμένο, σαφέστατο και επαρκέστατο. 

Κατόπιν των ανωτέρω το παρόν νομοσχέδιο, στην παρούσα μάλιστα χρονική συγκυρία, καθίσταται άνευ αντικειμένου. 

Αντίθετα, θέτει ζητήματα παραβίασης της ελευθερίας της γνώμης και έκφρασης και της ελευθεροτυπίας, που κατοχυρώνονται στο άρθρο 14 του Συντάγματος. 

Θα αναφερθώ αναλυτικά στην κατ’ άρθρο συζήτηση. 

Ενδεικτικά, όμως, επί του παρόντος σχολιάζω τα ακόλουθα: Στο άρθρο 2 του νομοσχεδίου μπαίνουν έννοιες αόριστες, οι οποίες θα δημιουργήσουν προβλήματα ερμηνείας και κατ’ επέκταση εφαρμογής. 

Πότε είναι κακόβουλη η άρνηση εγκλημάτων, που αναφέρονται στο εν λόγω άρθρο; 

Αν η συγκεκριμένη γνώμη ή πράξη είναι αποτέλεσμα και αντικείμενο έρευνας ή και μελέτης, τι γίνεται; 

Ποινικοποιείται έτσι η ελευθερία των ιδεών και της έκφρασης, ακόμα και η επιστήμη η ίδια. 

Με αυτή τη διάταξη, π.χ., αυτεπάγγελτα θα πρέπει να ασκηθεί δίωξη κατά της κυρίας Ρεπούση για την ανιστόρητη θέση της περί συνωστισμού στη Σμύρνη, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ευτελισμού ιστορικού γεγονότος, που πονάει τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.

Θα μπορούσα να σας φέρω και ένα άλλο παράδειγμα, γιατί εδώ ελέχθη να αναφέρουμε τα εγκλήματα που έχουν αναγνωρισθεί από την ελληνική Βουλή – και επέμενε η πλειοψηφία. 

Θα αναγνωρίσει ή θα πρέπει να περιμένουμε να αναγνωρίσει η Ελληνική Βουλή ότι αυτή τη στιγμή, που η Ελλάδα βρίσκεται υπό γερμανική κατοχή, τελούνται χιλιάδες εγκλήματα κατά του Ελληνικού λαού και ότι έχουν ανοίξει καινούργια Νταχάου και καινούργια Άουσβιτς για τους Έλληνες πολίτες; 

Θα πρέπει να περιμένουμε να το αναγνωρίσει η Ελληνική Βουλή; 

Θα υπάρξει Ελληνική Βουλή, που να το αναγνωρίσει; 

Δεν ξέρω, μπορεί να υπάρξει στο μέλλον. 

Ή απλά καθένας από εμάς θα μιλάει για τα εγκλήματα και τις αυτοκτονίες που γίνονται κατά χιλιάδες και οφείλονται στην κατάσταση που βρισκόμαστε; 

Μιλάω για αυτά τα παιδιά που πεθαίνουν κυριολεκτικά από πείνα και για τους αρρώστους που δεν έχουν φάρμακα και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και πεθαίνουν εξαιτίας αυτού. 

Θα πρέπει να περιμένουμε η Ελληνική Βουλή να αποφασίσει αν μπορεί κάποιος να μιλήσει; 

Αν εγώ που μιλάω και θα μιλάω και από αυτό το έδρανο – αν βρίσκομαι εδώ – αλλά και με κάθε νόμιμο μέσο γι’ αυτά τα εγκλήματα συνέχεια μέχρι να διορθωθούν, θα πρέπει να μπω στη φυλακή; 

Υπάρχει στο νομοσχέδιο σαφής πρόβλεψη χειραγώγησης της σκέψης, της έκφρασης και της συμπεριφοράς των Ελλήνων, μέσω της υπερβολικής και διευρυμένης ποινικοποίησης συμπεριφορών, καθώς είναι πολύ ρευστά τα όρια πέραν των οποίων μια συμπεριφορά μπορεί και πρέπει να χαρακτηρίζεται εγκληματική, οφειλόμενη σε ρατσισμό ή ξενοφοβία. 

Συνιστά σαφή οπισθοδρόμηση για ένα κράτος δικαίου. 

Στο άρθρο 4 προβλέπεται η επιβολή διοικητικών κυρώσεων και προστίμων σε νομικά πρόσωπα ή ενώσεις προσώπων με μόνο κριτήριο την αμετάκλητη παραπομπή και όχι αμετάκλητη καταδίκη του φυσικού προσώπου. 

Με αυτόν τον τρόπο παραβιάζεται κατάφωρα το τεκμήριο αθωότητας του κατηγορουμένου, που είναι κατοχυρωμένο σε διεθνείς συμβάσεις. 

Κατά συνέπεια, παραβιάζονται και τα δικαιώματα των λοιπών μελών του νομικού προσώπου ή της ένωσης προσώπων.

Στην παρ. 5 του άρθρου 4 προβλέπεται η επιβολή διοικητικών προστίμων σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και μάλιστα, από το ΕΣΡ, το οποίο ναι μεν είναι Ανεξάρτητη Αρχή, είναι γνωστό όμως ότι τα μέλη του διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση. 

Συνεπώς, αυτή η ρύθμιση εισάγει απαράδεκτο τρόπο εκφοβισμού των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. 

Θίγει ευθέως την ελευθερία του τύπου, της έκφρασης, της διάδοσης των ιδεών. 

Θίγει τον πλουραλισμό. 

Χειραγωγεί όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα καθοδηγεί έμμεσα να προβάλλουν μόνο ό,τι είναι συμφέρον στην εκάστοτε κυβέρνηση και στον εκάστοτε υπουργό. 

Σας θυμίζω τη γνωστή ρήση, που ως αρχή ίσχυσε στο δημοκρατικό πολίτευμα της αρχαίας Αθήνας: «Διαφωνώ με όσα λες, αλλά θα δώσω ακόμα και τη ζωή μου για να έχεις το δικαίωμα να το λες». 

Αυτό στο νομοθέτημα καταργείται

Επιπλέον, η συμπερίληψη του Ολοκαυτώματος, ενώ μιλάτε για γενοκτονίες, εμένα με παραπέμπει ότι αυτό το νομοσχέδιο αποσκοπεί στη δίωξη της Χρυσής Αυγής. 

Επομένως, βλέπω μια πρόθεση σε αυτή τη φράση, δηλαδή του Ολοκαυτώματος. 

Ουδείς διαφωνεί και ουδείς άλλος είχε διαφωνία ως προς το Ολοκαύτωμα. 

Έπρεπε να αναφερθεί σε αυτό το νομοσχέδιο, όταν μιλάμε για γενοκτονίες; 

Είναι σαφέστατο ότι επρόκειτο για γενοκτονία. 

Και δεν αναφέρουμε στο ίδιο νομοσχέδιο τις γενοκτονίες των Ποντίων, των Αρμενίων και κυρίως, των Ελλήνων της Σμύρνης. 

Επίσης, το θέμα ότι επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις σε νομικά πρόσωπα ή ενώσεις προσώπων μου φέρνει στο μυαλό την υπόνοια ότι έγινε για να χτυπηθεί πάλι το κόμμα της Χρυσής Αυγής, κάτι που εγώ, προσωπικά, το θεωρώ εντελώς αντιδημοκρατικό και δεν το δέχομαι. 
Επί της αρχής διατηρούμε επιφυλάξεις για το παρόν νομοσχέδιο και θα τοποθετηθούμε ειδικότερα κατά τη συζήτησή του στην Ολομέλεια. 


Σας ευχαριστώ