Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Τίμησε την πατρίδα της, είπε όχι στους Τούρκους και... την τιμωρούν!

Ο πατριωτισμός στη χώρα μας πληρώνεται πολύ ακριβά
Το περασμένο καλοκαίρι δεν δελεάστηκε από την πρόταση των Τούρκων, που έριχναν στα πόδια της εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να την πείσουν να αλλάξει εθνικότητα. Τώρα η Βάσω Βουγιούκα δηλώνει αποφασισμένη να φύγει από την Ελλάδα και πιθανότατα από την Εθνική ομάδα. Αιτία το γεγονός ότι οι αθλητές δεν εξαιρέθηκαν από τη διαθεσιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
Η αθλήτρια της ξιφασκίας, που έχει πάρει το αργυρό μετάλλιο στα δύο τελευταία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, είναι διορισμένη στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. «Είναι πολύ λυπηρό αυτό που πρόκειται να συμβεί, γιατί οι αθλητές προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό, ανεβάζουμε την Ελλάδα ψηλά και οι πολιτικοί, ως αντάλλαγμα, μας γυρνούν την πλάτη. Και στις πιο φτωχές χώρες οι διακεκριμένοι αθλητές έχουν κάποια προνόμια. Όλοι όμως έχουμε ανάγκη τη δουλειά. Δεν είναι λύση να απολύεται ο κόσμος. Δεν πιστεύω ότι έτσι θα βγούμε από την κρίση», είπε η αθλήτρια που πήρε την πέμπτη θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.
Παράλληλα πρόσθεσε πως αν απολυθεί, δεν θα υπάρχει τίποτα που να την κρατά στην Ελλάδα. «Όλα αυτά τα χρόνια κάνω τα πάντα για να μη φύγω από την πατρίδα μου, όμως, αν χάσω τη δουλειά μου, αναγκαστικά θα το κάνω. Είναι γνωστό πως η ομοσπονδία ξιφασκίας αδυνατεί να με πληρώσει, πριμ για τις επιτυχίες μου δεν έχω πάρει, θα χάσω και τη δουλειά μου, οπότε τι να καθίσω να κάνω; Δεν θα μπορώ να αντεπεξέλθω στα έξοδά μου. Θα μείνω άφραγκη», πρόσθεσε.
Πάντως, σε σχετική ερώτηση απάντησε πως δεν μετάνιωσε επειδή απέρριψε την πρόταση των Τούρκων, που έφτασε τα 500.000 ευρώ, προκειμένου να αγωνιστεί με τη δική τους εθνική ομάδα. «Πήρα τη σωστή απόφαση εκείνη τη χρονική περίοδο. Είναι κρίμα να έχει φτάσει η ανεργία στο 60% των νέων και να βγαίνουν και να κάνουν δηλώσεις ότι θα βγούμε από την κρίση. Αυτό είναι κοροϊδία», κατέληξε.
Πηγή: Δημοκρατία