Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Ο Σεραφείμ Πειραιώς προς τους υβριστές του:

«Το να αρνείσαι και να αποδίδεις την απερινόητη σοφία στην άλογη ύλη είναι αναισχυντία και δαιμονισμός»
Αναταράξεις στο χώρο της Εκκλησίας και όχι μόνο εξακολουθούν προκαλούν οι...αμφιλεγόμενες δηλώσεις ελαχίστων εκκλησιαστικών ανδρών, όπως ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, οι οποίοι έσπευσαν να «υπερασπιστούν» το λεγόμενο σωματίδιο του Θεού αφήνοντας, παράλληλα, αιχμές σε Ιεράρχες που θαρρετά από την πρώτη στιγμή αποκάλυψαν την αλήθεια γύρω από την υποτιθέμενη ανακάλυψη του αιώνα!Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ ήταν απ
ό τους λίγους που αντιλήφτηκαν την πλάνη του τάχα μου επιστημονικού εγχειρήματος και ένας από τους Αρχιερείς, οι οποίοι εξέφρασαν τις αμφιβολίες τους για τη σκοπιμότητα των πειραμάτων στα...υπόγεια της Ελβετίας.
Μάλιστα, υπήρξε ο μοναδικός Μητροπολίτης που με τεκμηριωμένο λόγο ξεσπάθωσε κατά των νοσηρών εγκεφάλων, οι οποίοι κρύβονται πίσω από το Μποζόνιο του Χίγκς, λέγοντας ορθά-κοφτά την...αληθινή αλήθεια: «Πίσω από το σωματίδιο «Θεός» κρύβεται το αποκρουστικό πρόσωπο του δαιμονισμού»
Φλογερός μαχητής της Θρθοδοξίας ο κ.Σεραφείμ με νέο ανακοινωθέν του επικαλείται τον Κυριακό λόγο:
«ουαί όταν καλώς υμάς είπωσι πάντες οι άνθρωποι» (Λουκ. 6:26) για να απαντήσει στα εκκλησιαστικά πρόσωπα που για προφανείς λόγους έσπευσαν να συσχηματισθούν με την παράνοια της αθεϊστικής προπαγάνδας. Συνάμα, διερωτάται εάν (σ.σ:τα εκκλησιαστικά πρόσωπα)εννοούν, άραγε, αυτό που εκ καθήκοντος ψάλλουν πολλάκις και στον Κανόνα τού Ακαθίστου Ύμνου: «ουκ ελάτρευσαν την κτίσιν οι θεόφρονες παρά τον κτίσαντα»;
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, όμως, για την ξεκάθαρη θέση του συγκέντρωσε την μήνιν και κάποιων κακόβουλων επιστημονικών και γνωστικιστικών κύκλων που, προφανώς, για δικούς τους λόγους διεκδικούν το αλάθητο. Γιατί αυτό το μένος εναντίον του Ποιμενάρχη του Πειραιώς;
 Η απάντηση έρχεται δια μέσω του απόστολου Παύλου. Ο επονομαζόμενος και απόστολος των Εθνών αναφερόμενος στους μακράν του αληθινού Θεού ευρισκομένους και στερουμένους της Θείας Χάριτος και του Θείου φωτισμού γράφει στην προς Ρωμαίους (1:22) επιστολήν του: «παρεδόθησαν εις αδόκιμον νουν. Και φάσκοντες είναι σοφοί εμωράνθησαν».
Η ουσιώδης αυτή κρίσις-αναφέρει στο ανακοινωθέν του ο κ.Σεραφείμ-αρμόζει ad hoc σε όλους εκείνους που με εμπάθεια, κακότητα και με πρόδηλη φασιστική νοοτροπία επεδόθησαν σε συστηματική διαστρέβλωση των θέσεών μου, με αφορμή το πρόσφατο ανακοινωθέν μου για την «θεοποιημένη» εκτίμηση των αποτελεσμάτων τού πειράματος Cern, όχι ασφαλώς σε επιστημονικό πεδίο αλλά σε ηθικό, υπαρξιακό, πνευματικό και φιλοσοφικό.
Μήπως, πονάει τις υφέρπουσες δυνάμεις του σκοταδισμού η άλλη άποψη; Και δη, όταν αυτή εκφράζεται από έναν Ιεράρχη του διαμετρήματος του Πειραιώς;
Είναι φανερό για τους μυημένους πως-στηριζόμενοι και σε αμφισβητούμενα δεδομένα- προωθούν την εγκαθίδρυση μιας κάστας δικτατορικής μονο-φ”o”νικής και συνεπώς ελεγχόμενης γνώμης, αφού μόνον η δική τους «αλήθεια» πρέπει να υπάρχει και απαγορεύεται επί ποινή γελοιοποιήσεως, εξυβρίσεως και ευτελισμού η δημοκρατικά κατοχυρωμένη έκφρασις αντιθέτου γνώμης.
«Η εμπαιχτική απομείωση τού ανακοινωθέντος δεν επετίθετο στην επιστήμη, όπως κακεντρεχώς και αναληθώς ανέφεραν οι επικριτές μου, αλλά κατεδείκνυε το σαθρό και απαράδεκτο να προσδίδεται σε μία άλογη και ασυνείδητη υπομονάδα ενεργείας η τελονομία, η σκοπιμότης και η αρμονία τού Σύμπαντος πού προϋποθέτει σκέψη και ασφαλώς νουν σκεπτόμενο.» σημειώνει ο Σεβασμιώτατος.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς δεν είναι αναχρονιστής-όπως ορισμένοι προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα να περάσουν- αλλά έντιμος και σαφής. Για αυτό και με διαύγεια εξηγεί: «...η επιστήμη αποτελεί έργο της θεόσδοτης στον άνθρωπο λογικής αφού μόνο ο άνθρωπος από όλα τα έμβια όντα είναι κατ’ εικόνα Θεού δημιουργημένος και ως εκ τούτου κέκτηται το «είναι» και το «συνειδέναι» και επομένως παρατηρεί και πειραματίζεται και αποπειράται από τον αβόλιστο ωκεανό της πανσοφίας και παντοδυναμίας τού Δημιουργού να αντλήσει με το «κοχλιάριό» του μερικές σταγόνες.»
Τι απαντά ο Πειραιώς Σεραφείμ σε όσους τον κατηγορούν; «Στους ελλογιμωτάτους και εντιμολογιωτάτους επικριτάς και υβριστάς μου που ενσυνείδητα διεστρέβλωσαν την θέση μου για να δικαιώσουν με κάθε αντιδημοκρατικό τρόπο το ανύπαρκτο κοσμοείδωλό τους αφιερώνω μερικά ερωτήματα:
1. Η σύνθεσις τού ατμοσφαιρικού αέρα που δεν τον βλέπουμε, δεν τον ακουμπάμε αλλά χωρίς αυτόν πεθαίνουμε, μπορούν να μάς εξηγήσουν ποιος είναι ο χημικός πού όρισε την εκπληκτικής σοφίας χημική ποσόστοση αερίων, να απαρτίζεται δηλαδή από 78% άζωτο, 20,9% οξυγόνο, 00,10% διοξείδιο τού άνθρακος, 0,02% νέον, 0,0053 ήλιο και 0,001% κρυπτό; Εάν ο αέρας αποτελείτο από 100% οξυγόνο που είναι το αέριο της ζωής, ο πλανήτης θα ανεφλέγετο σε κλάσματα δευτερολέπτων. Αυτή τη θαυμαστή χημική ποσόστωση αερίων μπορεί λογικός άνθρωπος να την αποδώσει σε άλογη και ασυνείδητη μονάδα ενεργείας ή σε άλογη και ασυνείδητη φυσική επιλογή;
2. Το θαλασσινό νερό πού αποτελεί τα 2/3 τού πλανήτου μας έχει τις ιδιότητες να μην σαπίζει, να μην βρωμίζει και να συντηρεί εκατομμύρια ειδών ζωής. Δεν είναι όμως μόνο Η2Ο, αλλά τις ιδιότητες αυτές τις προσδίδει η εκπληκτική χημική ποσόστωση διαλελυμένων σε αυτό αλάτων που είναι τα ακόλουθα: Χλωριούχο Νάτριο (NaCI) 23,48, Χλωριούχο ασβέστιο (MgCI2) 4,98, Θειϊκό νάτριο (Νa2SO4) 3,92, Χλωριούχο ασβέστιο (CaCI2) 1,10, Χλωριούχο κάλιο (KCI) 0,66, Δισανθρακικό νάτριο (NaHCO3) 0,19, Βρωμιούχο κάλιο (KBr) 0,10, Βορικό οξύ (H3BO3) 0,03, Χλωριούχο στρώντιο (SrCL2) 0,02 Αυτή τη θαυμαστή χημική ποσόστωση ιχνοστοιχείων μπορεί λογικός άνθρωπος να την αποδώσει σε άλογη και ασυνείδητη μονάδα ενεργείας ή σε άλογη και ασυνείδητη φυσική επιλογή;»
Ο κ. Σεραφείμ συνεχίζει τα ερωτήματά του προς τους επικριτές του και αναρωτιέται μεταξύ άλλων:
«-Πώς η δια διχοτομήσεως αναπαραγωγή των πρώτων μονοκυττάρων οργανισμών μετεβλήθη και διεμορφώθησαν πολυκύτταρα όντα ιδιαίτερα συστήματα και όργανα ζωής και αναπαραγωγής στα οποία εξαστράπτει άπειρος σοφία, αρμονία, σκοπιμότης και πρόνοια;
-Πώς υπό τις αυτές συνθήκες και τις αυτές γεωλογικές περιόδους μερικά από τα όντα ανεπτύχθησαν σε κολοσσούς (πανύψηλα δένδρα, φάλαινα, ελέφας) και άλλα παρέμειναν νάνοι;
-Πώς προήλθε ο απ’ αρχής ισχύων νόμος της κληρονομικότητος και πώς χωρίσθησαν τα άτομα τού ιδίου είδους ή γένους με ειδικά και αναλλοίωτα έκαστο απ’ αρχής όργανα αναπαραγωγής;
-Πώς ανεπτύχθησαν οι αισθήσεις στα ανώτερα όντα που δεν υπάρχουν στα μονοκύτταρα και στα κατώτερα με τα υπέροχα συστήματα και όργανα και τα συναισθήματα χαράς, λύπης, αγάπης, φόβου;
-Πώς προέκυψαν οι θαυμάσιοι χρωματισμοί των δερμάτων και των τριχωμάτων των χερσαίων και εναλίων ζώων, οι υπέροχοι χρωματισμοί των πτηνών και ιδιαίτερα των παραδεισίων την εναρμόνιση και διάταξη των οποίων δεν είναι δυνατόν να σκεφθεί και ο καλύτερος καλλιτέχνης και διακοσμητής;»
Όλα τα αναφερθέντα και άπειρα άλλα, ιδιαίτερα οι παγκόσμιοι και παγκρατείς νόμοι τού σύμπαντος αποτελούν τυρρηνικές σάλπιγγες για την άπειρη σοφία, σκοπιμότητα, παντοδυναμία και πάνσοφη πρόνοια τού Δημιουργού και όχι ασφαλώς κάποιας ασυνείδητης και άλογης υπομονάδας ενεργείας. Το να διερευνάς αυτήν την απερινόητη σοφία έστω και στο πολλοστημόριό της ασφαλώς είναι αξιόλογο έργο και επαινετό, το να την αρνείσαι όμως και να την αποδίδεις στο τίποτα και στον κανένα στην ασυνείδητη, απρόσωπη και άλογη ύλη είναι αναισχυντία και δαιμονισμός.
Πάντως, οι γνωστικιστικοί κύκλοι, στους οποίους ανήκει ο 82χρονος Βρετανός φυσικός και δεδηλωμένα άθεος Πίτερ Χίγκς, επιχειρούν να προωθήσουν την υποψηφιότητά του για το βραβείο Νόμπελ ως επιβράβευση για τις μελέτες του γύρω από τη λύση στο αίνιγμα της ύπαρξης της μάζας, που πρωτοδημοσιεύτηκε θεωρητικά το 1964 και έκτοτε αναζητούσε και την εργαστηριακή επιβεβαίωση.
Πέτρος Ζαχαρίας
elora.gr