Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Οι τρομοκράτες σκοτώνουν, τα ελικόπτερα σαπίζουν

Εν μέσω της αντιπυρικής περιόδου, τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής είναι καθηλωμένα! Το ίδιο ισχύει και για τα ελικόπτερα της ΕΛΑΣ, αλλά και ΟΛΑ τα πτητικά μέσα του Λιμενικού. Η οικονομική κρίση-δημιούργημα των αστικών ελίτ, αλλά και η αδιαφορία της γραφειοκρατίας, έφεραν και την κατάρρευση της δημόσιας τάξης. Η αδυναμία των (γραφειοκρατικά δομημένων και επομένως «ακριβών») κατασταλτικών μηχανισμών της Πολιτείας να αντεπεξέλθουν στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις τους και στα έξοδά τους, κοινώς να κινηθούν εντός των ορίων του προβλεπόμενου προϋπολογισμού τους, είναι πλέον ορατή από όλους. Για να μη μιλήσουμε για την αδιαφορία... Η ΕΛΑΣ, χρωστά στις ΕΔ, μεγάλο ποσό (παρά την ύπαρξη αλληλόχρεων λογαριασμών), από την τροφοδοσία της με καύσιμα. Η υπόθεση αναδεικνύει τη χρόνια κακοδιαχείριση εκ μέρους των αρμοδίων, αλλά και την αναχρονιστική γραφειοκρατική λογική που διέπει τη λογική της δημόσιας διοίκησης. Είναι φανερό ότι υπάρχει πρόβλημα, τη στιγμή μάλιστα που η υποχρηματοδότηση των σωμάτων ασφαλείας συνεχίζεται.

Δεν πετάνε
Χαρακτηριστικό είναι και το πρόβλημα που υφίσταται με τα ελικόπτερα της ΕΛΑΣ αλλά και της Πυροσβεστικής. Τα ελικόπτερα της τελευταίας, όπως και της ΕΛΑΣ, είναι καθηλωμένα, αν και είμαστε στο μέσο της αντιπυρικής περιόδου. Η αστυνομία, όπως και η Πυροσβεστική, διατηρούσε σύμβαση τεχνικής υποστήριξης με την ΟΑ για λόγους ποιοτικής συντήρησης, μέχρι που η ιστορική εταιρεία πέρασε στα χέρια ιδιωτικών συμφερόντων. Από τότε, τα πτητικά μέσα της ΕΛΑΣ, όπως και τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής, βρίσκονται σε κατάσταση πλήρους ακινητοποίησης (100%), λόγω της μη συντήρησής τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη δημόσια τάξη. Χαρακτηριστικό είναι αυτό που μας είπαν παράγοντες της ΕΛΑΣ: «ακόμα και αν διατάξει ο πρωθυπουργός, δεν μπορούμε να σηκώσουμε τα ελικόπτερα». Τα ελικόπτερα όμως, αποτελούν πλέον βασικό μέσο για κάθε σύγχρονη αστυνομία. Όμως, αυτά είναι για κάποιους γραφειοκράτες ψιλά γράμματα. Εδώ σημειώστε ότι τα πτητικά μέσα του Λιμενικού Σώματος, ελικόπτερα και αεροσκάφη, είναι και αυτά σε πλήρη ακινητοποίηση για τον ίδιο λόγο! Και μάλιστα σε μήνες που η χώρα μας δέχεται μεγάλη πίεση από τη συνεχή είσοδο λαθρομεταναστών στην εθνική μας επικράτεια. Φυσικά και καταβάλλεται προσπάθεια από την κυβέρνηση να μη γίνει αυτό γνωστό...

Περιμένουν στο ακουστικό τους
Η Πολεμική Αεροπορία, η οποία αντιμετώπιζε ανάλογο πρόβλημα, το έλυσε με ανάθεση και τα ελικόπτερα Super Puma που χρησιμοποιεί για έρευνα και διάσωση, συντηρούνται στις εγκαταστάσεις της ελληνικής εταιρείας Aeroservices, στα Μέγαρα. Η ΕΛΑΣ, από την πλευρά της, όπως και η Πυροσβεστική, αναμένουν στο ακουστικό τους. Απορίας άξιον είναι γιατί δεν έχουν κάνει το ίδιο με την ΠΑ. Για να καταλάβετε τη διάσταση του προβλήματος όσον αφορά στην ΕΛΑΣ, θα σας πούμε μόνο ότι λόγω της έλλειψης πτητικών μέσων, έχει σταματήσει το πρόγραμμα έρευνας χασισοκαλλιέργειας. Ίσως και λόγω της πρόθεσης της κυβέρνησης για «ανάπτυξη» της «αγροτικής» παραγωγής...

Παροιμιώδης αδιαφορία
Τα προβλήματα που κληροδότησε η κυβέρνηση Καραμανλή στον τομέα της δημόσιας τάξης είναι πολλά. Η υπαγωγή της ΕΛΑΣ στο υπουργείο Εσωτερικών και στον Προκόπη Παυλόπουλο, λειτούργησε διαλυτικά για το Σώμα. Από την άλλη, η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, διέλυσε το ΛΣ, το οποίο κανείς δεν γνωρίζει που υπάγεται! Δεν υπάρχουν διατάγματα που να τοποθετούν υπηρεσίες σε υπουργείο. Άντε τώρα να λυθούν τα προβλήματα με τα πτητικά του μέσα. Ποιος θα υπογράψει; Όμως, στο Μαξίμου οφείλουν να σοβαρευτούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η «προστασία του πολίτη», όπως οι ίδιοι ονόμασαν το πρώην υπουργείο Δημόσιας Τάξης, αποτελεί προτεραιότητα και εχέγγυο για τη σταθερότητα.

http://www.elkosmos.gr/